PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Czasopismo
Dydaktyka Polonistyczna
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
Dydaktyka Polonistyczna
Identyfikatory
ISSN
20
Okładka
Zawartość wolumenu
Dydaktyka Polonistyczna
artykuł:
Model badania podmiotowej sfery kultury współczesnej
(
Ryszard Strzelecki R.
), s. 7-29
artykuł:
Sacrum w twórczości Janusza Szubera
(
EWELINA MARIA POPIELARZ-ZAJDEL E. M.
), s. 30-41
artykuł:
„Antywyraizacja” w [Dziadach] Juliusza Słowackiego
(
ZUZANNA HANUSZEWICZ Z.
), s. 42-49
artykuł:
Kilka uwag o liryce Stanisława Dłuskiego
(
ROMAN MAGRYŚ R.
), s. 50-64
artykuł:
Poszukiwanie własnej tożsamości – wyzwanie i zadanie. Fuga Wita Szostaka
(
AGNIESZKA MATWIEJCZUK A.
), s. 65-75
artykuł:
Struktura postaci Polowania na karaluchy Janusza Głowackiego
(
MONIKA ZAWISTOWSKA M.
), s. 76-84
artykuł:
Intymność współczesnych dzienników „mistycznych”. Wyznanie, wyzwanie czy może przesłanie?
(
JOANNA KOGUT J.
), s. 85-101
artykuł:
Edytorska lektura komiksu na przykładzie zeszytów Tytus, Romek i A’Tomek
(
MARTA PUSTUŁA M.
), s. 102-116
artykuł:
Dokumentaryzm i literackość wybranych zbiorów reportaży Mariusza Szczygła
(
KAROLINA PASZEK K.
), s. 117-128
artykuł:
Kontrola i ocena jako integralne i konieczne składniki procesu dydaktycznego na różnych etapach edukacyjnych
(
JADWIGA KOWALIKOWA J.
,
KRYSTYNA CHOIŃSKA K.
,
MAŁGORZATA PACHOWICZ M.
), s. 129-141
artykuł:
Siłaczko, wróć!
(
ZOFIA AGNIESZKA KŁAKÓWNA Z. A.
), s. 142-157
artykuł:
Notatka na lekcjach języka polskiego: (nie)obecność – perspektywy – twórczość
(
MONIKA GRYBOŚ M.
), s. 158-172
artykuł:
Jak wykorzystać słuchowiska na lekcjach języka polskiego nie tylko w nauczaniu zdalnym?
(
BARBARA MISZTAL B.
), s. 173-185
artykuł:
Lektury i współczesny nastolatek w (nie)nowoczesnej szkole – próba diagnozy i propozycje rozwiązań metodycznych
(
AGNIESZKA MOTYKA A.
), s. 186-193
artykuł:
Wykorzystanie wiedzy o cechach indywidualnych uczniów w pracy nad Weselem Stanisława Wyspiańskiego. Propozycja metodyczna
(
MAGDALENA MARZEC-JÓŹWICKA M.
), s. 194-209
artykuł:
Problem miłości utraconej na podstawie ***[Jestem Julią] Haliny Poświatowskiej oraz Białych zeszytów Agnieszki Osieckiej (na lekcji języka polskiego w szkole średniej)
(
ALEKSANDRA NOWAK A.
), s. 210-224
artykuł:
Oświeceniowy motyw damy modnej – kontynuacje i nawiązania w wybranych utworach kanonicznych dla szkoły średniej
(
BEATA STRZĘPEK-LEŚNIAK B.
), s. 225-236
artykuł:
Memy na języku polskim. Opis specyfiki i próba klasyfikacji
(
PRZEMYSŁAW DOŁĘGA P.
), s. 237-252
artykuł:
Kamienie Zielonej Góry i przestrzenie Zielonej Góry w edukacji uniwersyteckiej (z dydaktycznych doświadczeń lit(h)olingwistki)
(
KATARZYNA WĘGOROWSKA K.
), s. 253-265
artykuł:
Тестовий контроль як метод оцінювання навчальних досягнень студентів з історії зарубіжної літератури (на матеріалі творчості Бруно Шульца)
(
НАТАЛЯ МАТОРІНА Н.
), s. 266-278
artykuł:
Patriotyzm według studentów UPJPII w Krakowie na podstawie ankiety o postawie Matejki, Sienkiewicza i Witkacego w okresie zaborów
(
DOROTA NAREWSKA D.
), s. 280-307
artykuł:
Łobodowski przywracany
(
ALICJA JAKUBOWSKA-OŻÓG A.
), s. 309-313
artykuł:
Poetyckie iluminacje Jana Tulika
(
Jan Belcik J.
), s. 314-327
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.