PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
55/2
Identyfikatory
ISSN
ISSN 1429-2173
e-ISSN
eISSN 2545-3971
Okładka
Zawartość wolumenu
55/2
artykuł:
Wprowadzenie
(
Aleksandrzak M.
,
Chudak S.
,
Górecka J.
), s. 169-172
artykuł:
Les représentations de la langue française chez des élèves polonophones. Quel impact sur le choix de la langue étrangère à l’école?
(
Kucharczyk R.
,
Szymankiewicz K.
), s. 173-194
artykuł:
Czego pragną przyszli filolodzy... Wyniki badania pilotażowego na temat świadomości wyboru i oczekiwań studentów filologii
(
Smuk M.
), s. 195-207
artykuł:
Problematyka badań dotyczących postaw wobec uczenia się języków obcych na przykładzie języka hiszpańskiego
(
Spychała-Wawrzyniak M.
), s. 209-223
artykuł:
Czy kultura własna jest potrzebna do rozwijania kompetencji (inter)kulturowej? O uwzględnianiu kultury ojczystej w procesie nauczania/uczenia się języka obcego
(
Waszau A.
), s. 225-237
artykuł:
Teaching and learning French as a third or additional language in an international context: selected aspects of language awareness and assessment
(
Włosowicz T. M.
), s. 239-263
artykuł:
The foreign language student as an ethnographer: language games and ethnographic techniques for enhancing the development of intercultural competence through studying foreign language culture
(
Owczarek D.
), s. 265-283
artykuł:
Techniki ewaluacji kompetencji międzykulturowej: Założenia teoretyczne a praktyka projektu edukacyjnego Connect
(
Mackiewicz M.
,
Chudak S.
), s. 287-305
artykuł:
Intercultural experiences from the perspective of narrative interviewing: methodological pitfalls and challenges in the eyes of the student and the teacher
(
Wąsikiewicz-Firlej E.
), s. 307-326
artykuł:
Migration als Erinnerungsort? Ein interdisziplinäres Thema und seine Implikationen für das Fach Deutsch als Fremdsprache
(
Janachowska-Budych M.
), s. 327-342
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.