PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Czasopismo
Roczniki Psychologiczne
Rocznik
2019
Tom
22
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Creating, practicing, and reacting to music: A content analysis of research
(
Mazur Z.
,
Lawendowski R.
), s. 299-323
artykuł:
Spontaneous creativity: An overview of theories crucial to musical idea generation
(
Copeland N.
), s. 325-336
artykuł:
Differences in the stress coping styles and social skills between classical and jazz musicians
(
Nogaj A. A.
,
Czarnecka I.
,
Ossowski R.
), s. 337-352
artykuł:
Mental practice of musically gifted adolescents
(
Kaczmarek S.
), s. 353-371
artykuł:
What do we actually measure as music-induced emotions?
(
Janowski M.
,
Chełkowska-Zacharewicz M.
), s. 373-403
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.