PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
2/50
Czasopismo
Paedagogia Christiana
Wydawca
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydawnictwo UMK
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
2/50
artykuł:
Three-subject Model of the Educational Relationship
(
Jeziorański M.
), s. 11-35
artykuł:
Gorliwość – kategoria anachroniczna czy ponadczasowa. Jej typy i znaczenie w pedagogice teoretycznej oraz stosowanej
(
Żywczok A.
), s. 37-67
artykuł:
Badania metateoretyczne jako źródło świadomości metodologicznej pedagogów
(
Wróbel A.
), s. 69-81
artykuł:
As with Parents, so with Others and so with God? Relationships among Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles
(
Kontrimienė S.
), s. 83-108
artykuł:
Rodzinne i osobowościowe uwarunkowania systemu wartości. Relacja celów wychowawczych rodziców z cechami osobowości i systemem wartości ich dorosłych córek
(
Szymańska A.
,
Świderska J.
), s. 109-141
artykuł:
Przekraczanie granic subsystemowych w rodzinie – analiza doświadczeń młodych opiekunów (young carers) w kontekście praw dziecka
(
Chojnacka B.
), s. 143-164
artykuł:
Sens życia w doświadczeniach wojennych dzieci
(
Kostyło H.
), s. 165-181
artykuł:
The Potential of Religious Education in Preventing Suicide among Children and Adolescents in Poland: Theoretical Analysis and Implications for Pre-suicidal Prevention
(
Chrostowski M.
), s. 183-203
artykuł:
Janusz Mariański. Wartości moralne w świadomości maturzystów puławskich. Raport z badań socjologicznych zrealizowanych w latach 1994–2021. Lublin: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Nauk Społecznych, 2022, ss. 524 - recenzja
(
Rogowski C.
), s. 207-213
artykuł:
Marek Jeziorański. Relacja wychowawcza. Rozumienie, modele, propozycja. Lublin: Wydawnictwo KUL, 2022, ss. 250 - recenzja
(
Dziaczkowska L.
), s. 215-221
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.