PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Czasopismo
Homo Ludens
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
1(9)
Identyfikatory
ISSN
2080-4555
Okładka
Zawartość wolumenu
1(9)
artykuł:
Pisząc dyscyplinę. O historii badań gier cyfrowych i zawiłościach jej pisania na, przykładzie "(bardzo) krótkiej historii game studies" Fransa Mäyry
(
Kliś-Brodowska A.
), s. 13-30
artykuł:
Dynamic difficulty adjustment systems for various game genres
(
Dziedzic D.
), s. 35-51
artykuł:
Japońskie alter ego. Jeszcze o antyinformacji w „narracjach niedbałych”
(
Jabłoński A.
), s. 53-63
artykuł:
Czym jest gra? Uwagi o przedmiocie ludologii. Analiza fenomenologiczno-metodologiczna
(
Jacko J. F.
), s. 65-83
artykuł:
Towards a Categorisation of Animals in Video Games
(
Jański K.
), s. 85-101
artykuł:
GRA-nice prawa – metody parascammingowe oraz retoryka konkursów, teleloterii i loterii SMS-owych
(
Jaskuła J.
,
Surdyk A.
), s. 103-125
artykuł:
Building players’ engagement – a case study of games with a purpose in science
(
Łupkowski P.
,
Dziedzic D.
), s. 127-145
artykuł:
Blurring the Lines: De Profundis: Letters from the Abyss (2001) by Michał Oracz
(
Mochocka A.
), s. 147-164
artykuł:
Magia i Miecz Magazine: The Evolution of Tabletop RPG in Poland and its Anglo-Saxon Context
(
Mochocka A.
,
Mochocki M.
), s. 167-194
artykuł:
From College of Wizardry to Witcher School: A Comparative Study of Franchise Larp Design
(
Mochocki M.
), s. 197-223
artykuł:
Wykorzystanie systemu planowania powtórek z elementami gamifikacji w nauczaniu podstaw programowania komputerów
(
Swacha J.
), s. 225-241
artykuł:
Funkcjonowanie wykonawcze profesjonalnych graczy komputerowych
(
Witkowska M.
), s. 243-257
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.