PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2013
Tom
20
Numer
7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
7
artykuł:
Czego na temat przedmiotu i zakresu nauki o marketingu można się dowiedzieć z definicji marketingu?
(
Kamiński J.
), s. 2-8
artykuł:
Reinterpretacja dychotomii marketingu B2B i B2C w świetle współczesnych teorii marketingowych
(
Wieczerzycki M.
), s. 9-16
artykuł:
Wykorzystanie instytucjonalnych źródeł informacji w działalności polskich eksporterów
(
Bartosik-Purgat M.
,
Mruk H.
,
Schroeder J.
), s. 17-21
artykuł:
Odtworzenie cyklu życia marki na przykładzie marki napojów Hellena
(
Koszela K.
,
Sojkin B.
), s. 22-30
artykuł:
Oczekiwania promocyjne sponsorów wobec wspieranych klubów sportowych
(
Zalech M.
,
Godlewski G.
,
Rafalska B.
), s. 31-37
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.