PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Czasopismo
Roczniki Humanistyczne
Rocznik
2018
Tom
66
Numer
10: Glottodydaktyka
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10: Glottodydaktyka
artykuł:
Edukacja polonistyczna online – stan obecny oraz wyzwania na przyszłość (na podstawie analizy wybranych zasobów do nauczania języka polskiego jako obcego)
(
Bucko D.
,
Prizel-Kania A.
), s. 7-23
artykuł:
Afekt vs. efekt otwarte formy pracy z perspektywy glottodydaktycznej
(
Karpeta-Peć B.
), s. 25-42
artykuł:
Glottodydaktyka polonistyczna: integracja polonistyki zagranicznej z praktyką szkolną – przykład Ukrainy
(
Kowalewski J.
), s. 43-56
artykuł:
Mail – analiza wypowiedzi pisemnej uczniów szkoły ponadgimnazjalnej
(
Kucharska A.
), s. 57-72
artykuł:
Szkolnictwo polonijne w kontekście egzolingwalnym (na przykładzie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej). Od Polskiej Szkoły Parafialnej po Polish Abroad Saturday School
(
Łączek M.
), s. 73-89
artykuł:
Oaza czy kolejna fatamorgana, czyli nauczanie i uczenie się języka polskiego metodą Callana
(
Nowosielska E.
), s. 91-102
artykuł:
Kreatywnie po polsku – rekomendacja pracy metodą Creative Writing na lektoracie języka polskiego jako obcego
(
Roter-Bourkane A.
), s. 103-115
artykuł:
Problemy ukształtowania składniowego tekstów w języku polskim pisanych przez osoby niesłyszące
(
Ruta-Korytowska K.
), s. 117-134
artykuł:
Od lingwistyki teoretycznej do lingwistyki stosowanej – znaczenie koncepcji i paradygmatów językoznawczych w procesie glottodydaktycznym
(
Rzeszutko-Iwan M.
), s. 135-146
artykuł:
Lekcje jpjo z cudzoziemcami pokolenia Y. Nauczyciel, trener czy coach językowy?
(
Sajenczuk M. E.
), s. 147-163
artykuł:
Platforma Arche i obraz francuskiego e-learningu: problemy i perspektywy (na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego na uniwersytecie lotaryńskim w Nancy)
(
Sitek M.
), s. 165-174
artykuł:
Kompetencje nauczycieli języków obcych w kształceniu uczniów uzdolnionych językowo
(
Sobańska J.
), s. 175-189
artykuł:
Kultura jawna (obiektywna) i ukryta (subiektywna) w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Zadanie jako narzędzie rozwijania międzykulturowej kompetencji komunikacyjnej
(
Wawrzeń M.
), s. 191-199
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.