PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk. Instytut Sztuki PAN
Czasopismo
Kwartalnik Filmowy
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
104 Esej, found footage, film montażowy
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
104 Esej, found footage, film montażowy
artykuł:
Wideoesej, czyli od Chrisa Markera do Fandoru. Historia awansu pewnej formy audiowizualnej wyrosłej z kinofilii
(
Świętochowska G.
), s. 6-23
artykuł:
Fenomenologia obrazów filmowych. Wideoesej jako krytyka tematyczna i sztuka interpretacji
(
Koschany R.
), s. 24-34
artykuł:
Pozbawiony tytułu esej z sześcioma przypisami o trzech innych esejach o milczeniu. Metodologicznie słaby
(
Pitrus A.
), s. 35-44
artykuł:
Pasolini – Guareschi. Poetycka „wściekłość” i jej dalsze reperkusje
(
Jóźwiak K.
), s. 45-61
artykuł:
Człowiek, który nosi wspomnienia w swoich oczach. Kino Jonasa Mekasa
(
Gorlewska P.
), s. 62-83
artykuł:
Trwanie w trybie umierania – ślady obecności autora w „Histoire(s) du cinéma” Jean-Luca Godarda
(
Kołeczek K.
), s. 84-94
artykuł:
Na manowcach przygody. Esej filmowy i polskie kino lat 70.
(
Stelmach M.
), s. 95-105
artykuł:
Tworzywo nas zdradza – filmowe eseje Grzegorza Królikiewicza
(
Dondzik M.
), s. 106-122
artykuł:
„Further from Poland, closer to…?” (Polska) historia jako „work-in-progress”
(
Korczarowska N.
), s. 123-133
artykuł:
Od teorii filmu do wideoesejów – ewolucja Festiwalu Krytyków Sztuki Filmowej Kamera Akcja (2010-2018)
(
Chuszcz P.
), s. 134-148
artykuł:
Ślepe zaułki genologii filmowej. Fotofilm wobec filmu ikonograficznego, animowanego oraz „found footage”
(
Sulejewska J.
), s. 150-166
artykuł:
Melanż historii, polityki i liryzmu – przyczynek do analizy filmu „Patriotka” Alexandra Klugego
(
Fiuk E.
), s. 167-177
artykuł:
„Found footage” jako kino odnowy znaczenia „home movies” w filmach „A Song of Air” i „Sea In The Blood”
(
Haratyk P.
,
Sitek G.
), s. 178-192
artykuł:
Współczesny horror w przebraniu kina „found footage”
(
Loska K.
), s. 193-203
artykuł:
Grając w szachy z Duchampem. O „Rzeźbiarzu z kamerą” Marcina Giżyckiego
(
Trwoga A.
), s. 204-215
artykuł:
Piotr Szulkin: katastrofy logosu i absurdy istnienia
(
Konefał S. J.
), s. 216-227
artykuł:
Tako rzecze artysta
(
Giżycki M.
), s. 229-234
artykuł:
Więcej niż antologia
(
Zwierzchowski P.
,
Guzek M.
), s. 235-240
artykuł:
Wszyscy jesteśmy migrantami
(
Fiuk E.
), s. 241-246
artykuł:
Ideologie (i) przyjemności
(
Kempna-Pieniążek M.
), s. 247-252
artykuł:
Przewodnik po snach
(
Kostyra K.
), s. 253-257
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.