PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
16
Czasopismo
Studia Politologiczne
Wydawca
Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Rocznik
2010
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
16
artykuł:
Strategie i mechanizmy marketingu politycznego
(
Garlicki J.
,
i inni i. i.
), s. 1-236
artykuł:
Marketing polityczny a treści i postrzeganie polityki
(
Ulicka G.
), s. 11-25
artykuł:
Komunikowanie polityczne – od kampanii wyborczej do kampanii permanentnej
(
Garlicki J.
), s. 26-45
artykuł:
Strategie w kampanii wyborczej – rodzaje, znaczenie, zastosowanie
(
Biskup B.
), s. 46-62
artykuł:
Strategia komunikacji politycznej jako odpowiednik strategii budowania marki w biznesie
(
Wilkos S.
), s. 63-74
artykuł:
Pozyskiwanie uwagi jako mechanizm marketingu politycznego
(
Marciniak E. M.
), s. 75-89
artykuł:
Działania marketingowe przedsiębiorstw wobec instytucji publicznych
(
Sekściński A.
), s. 90-116
artykuł:
Zjawisko personalizacji politycznej
(
Brenner M.
), s. 117-132
artykuł:
Zastosowanie nowych mediów w procesie komunikacji politycznej na przykładzie kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych w 2008 r.
(
Grzywińska I.
), s. 133-157
artykuł:
Kreowanie wizerunku polityka w sytuacji konfliktu politycznego na przykładzie debat przedwyborczych 2007 roku
(
Annusewicz O.
), s. 158-183
artykuł:
Potencjały społeczności lokalnych w marketingu lokalnym
(
Łukowski W.
), s. 184-207
artykuł:
W jakim zakresie marketing polityczny może czerpać z marketingu ekonomicznego? Próba porównania marketingu politycznego z marketingiem ekonomicznym
(
Zajdowski K.
), s. 208-233
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.