PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2013
Tom
20
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Marketingowa koncepcja kreowania i rozpowszechniania idei – zarys strategii marketingowej (cz. I)
(
Szromnik A.
), s. 2-13
artykuł:
Korzyści współpracy uczelni wyższych z otoczeniem gospodarczym – próba typologii
(
Bryła P.
,
Jurczyk T.
,
Domański T.
), s. 14-19
artykuł:
FCB – weryfikacja założeń modelu oddziaływania reklamowego
(
Kozłowska A.
), s. 20-28
artykuł:
Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw gastronomicznych w Polsce
(
Gheribi E.
), s. 29-35
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.