PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Czasopismo
Analiza i Egzystencja. Czasopismo Filozoficzne
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
25
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
25
artykuł:
Nauka krytycznego myślenia
(
Kalbarczyk T.
), s. 7 - 17
artykuł:
Krytyczne myślenie a krytyczne słuchanie (przyczynek do dydaktyki filozofii)
(
Górniak-Kocikowska K.
), s. 19 - 30
artykuł:
Koncepcja edukacji ironicznej
(
Mazur T.
), s. 31-51
artykuł:
Filozofia jako przedmiot scalający wiedzę szkolną
(
Kamińska W.
), s. 53-69
artykuł:
Edukacja etyczna zorientowana na współpracę w kontekście neoliberalnych transformacji
(
Anna Michałowska D.
), s. 71-85
artykuł:
O nauczaniu abstrakcyjnych pojęć filozoficznych w aspekcie statycznym i dynamicznym
(
Trzcieniecka-Schneider I.
), s. 87-97
artykuł:
Dyskusja dialogiczna – filozofia dzieciństwa i filozofia dorosłych
(
Łagodzka A.
), s. 99-123
artykuł:
Zajęcia warsztatowe z filozofii a relatywizm (sytuacjonizm). Część II
(
Pobojewska A.
), s. 125-145
artykuł:
Nauczyciel (filozofii) na studiach pedagogicznych
(
Kamiński K.
), s. 147-158
artykuł:
Interaktywna edukacja filozoficzna: Na Targowisku Ujawnień
(
Kuczyńska K.
,
Wachowiak S.
), s. 159-173
artykuł:
Filozofia i humanistyka w edukacji inżynieryjno-technicznej na przykładzie nanotechnologii. Metody i zagadnienia
(
Stępień T.
), s. 175 - 187
artykuł:
Tutoring metodą kształcenia filozoficznego w szkole średniej
(
Śleziński K.
), s. 189- 206
artykuł:
Dydaktyki filozofii kłopoty z prawdą
(
Zdunowski Z.
), s. 207 -228
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.