PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
4
Czasopismo
Forum Socjologiczne
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Rocznik
2013
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Social reception of companies’ marketing strategies in the area of socially responsible consumption. An example of clothing market
(
Perchla-Włosik A.
), s. 31 - 42
artykuł:
Młodzi konsumenci wobec nowych mediów — racjonalne zakupy czy fascynacja technologią?
(
Wardzała J.
), s. 43 - 53
artykuł:
Gamification as a new form of social communication
(
Dejnaka A.
), s. 171 - 180
artykuł:
Centrum handlowe jako ośrodek ewolucji konsumpcji oraz komunikacji społecznej
(
Siekierka M.
), s. 155 - 168
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.