PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Czasopismo
Roczniki Nauk Społecznych
Rocznik
2012
Tom
4(40)
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Kampania wyborcza – uwagi politologa o genezie idei
(
Nieć M.
), s. 11-32
artykuł:
W pułapce politycznej rutyny – reklama polityczna w kampanii parlamentarnej ‘2011
(
Kolczyński M.
), s. 33-53
artykuł:
Profile partii politycznych na Facebooku w kampanii wyborczej 2011 roku
(
Fras J.
), s. 55-73
artykuł:
Wizerunek liderów partii politycznych na przykładzie kampanii parlamentarnej w 2011 roku
(
Zaręba A.
), s. 75-93
artykuł:
Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej 2011 roku w tygodnikach społeczno-politycznych „Newsweek. Polska”, „Wprost”, „Polityka”
(
Romiszewska B.
), s. 95-108
artykuł:
Personalizacja rywalizacji wyborczej w kampanii parlamentarnej
(
Piontek D.
), s. 109-126
artykuł:
Kwoty na listach wyborczych w 2011 roku. Przedwyborcza debata zwolenników i przeciwników parytetów
(
Łukasik-Turecka A.
), s. 127-138
artykuł:
Problematyka socjologiczna na łamach „Roczników Nauk Społecznych” w latach 1949-2012
(
Pabich M.
), s. 141-162
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.