PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Czasopismo
Informatyka Ekonomiczna
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
2 (56)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2 (56)
artykuł:
Digital marketing as a digital revolution in marketing communication
(
Chomiak-Orsa I.
,
Liszczyk K.
), s. 9-19
artykuł:
Factors conditioning the implementation of the smart city concept
(
Chomiak-Orsa I.
,
Sosgórnik A.
), s. 20-29
artykuł:
A new perspective for the application of the Activity Based Costing method in manufacturing companies using MES class systems
(
Hadław M.
,
Żabiński T.
), s. 30-42
artykuł:
The impact of Design Thinking on innovativeness of an organization and personal creativity of its employees
(
Modrzejewska D.
), s. 43-51
artykuł:
Using social media in communication processes in commercial office properties
(
Szkop K.
), s. 52-63
artykuł:
Attitudes of young customers towards activities promoting electronic banking
(
Tomczyk K.
), s. 63-73
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.