PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Profesjologiczne, Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Nauk o Pracy, Uniwersytet Zielonogórski
Czasopismo
Problemy Profesjologii
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
2
Identyfikatory
ISSN
1895-197X
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
W STRONĘ PROFESJONALIZACJI PRAKTYKI PORADNICTWA ZAWODOWEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ (II RZECZYPOSPOLITA I OKRES POLSKI LUDOWEJ)
(
Lenart J.
), s. 13-24
artykuł:
OTWIERANIE NAUKI. OTWARTY DOSTĘP DO PUBLIKACJI NAUKOWYCH I DANYCH BADAWCZYCH
(
Czajkowska M.
), s. 37-44
artykuł:
RESPONSIBILITY AS AN ELEMENT OF THE TEACHER'S PROFESSIONAL COMPETENCES IN A SCOPE OF EVALUATING EDUCATIONAL WORK
(
Marek L.
), s. 45-52
artykuł:
PROGRAMOWANIE I ROBOTYKA W NOWEJ PODSTAWIE PROGRAMOWEJ WOBEC (NIE)KOMPETENCJI NAUCZYCIELI INFORMATYKI
(
Raczykowska A.
), s. 53-69
artykuł:
ORGANIZACYJNO-PRAWNE UWARUNKOWANIA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
(
Ziętek A.
), s. 71-78
artykuł:
MOŻLIWOŚCI DOSKONALENIA AKTYWNOŚCI SPOŁECZNO-ZAWODOWEJ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
(
Ziętek A.
), s. 79-89
artykuł:
KULTURA ORGANIZACYJNA PRZEDSZKOLA W OPINII NAUCZYCIELI – BADANIA PILOTAŻOWE
(
Pietrzycka M.
,
Walat W.
), s. 93-98
artykuł:
PROGNOZOWANIE WIELKOŚCI ZATRUDNIENIA W SEKTORZE PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE NA 2020 ROK
(
Kozicki B.
,
Waściński T.
,
Lisowska A.
), s. 111-124
artykuł:
PROBLEM ANOMII PRACOWNICZEJ – WYBRANE ASPEKTY
(
Maciejewska R.
,
Wolak K.
,
Zaraś M.
), s. 125-137
artykuł:
REPORT 30th YOUNG PEDAGOGUES SUMMER SCHOOL Educational Research Traps KATOWICE – WISŁA, 12-16 September 2016
(
Kust I.
), s. 141-145
artykuł:
ZASADY PRZYGOTOWANIA MATERIAŁÓW DO PUBLIKACJI W PÓŁROCZNIKU „PROBLEMY PROFESJOLOGII”
(
Klementowska A.
), s. 147-150
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.