PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Czasopismo
Homo Ludens
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
1(12)
Identyfikatory
ISSN
2080-4555
Okładka
Zawartość wolumenu
1(12)
artykuł:
Can a Developed Structure be Transparent? The Analysis of Witcher 3: Wild Hunt Interface with Regard to its Influence on the Player’s Immersion
(
Gozdowska K.
), s. 13-35
artykuł:
Niepewność w grach – potencjalne korzyści i straty
(
Skok K.
), s. 37-54
artykuł:
OneBookShelf Community Content Programs and the Polish RPG Fandom
(
Golonka M.
), s. 59-74
artykuł:
Perma-dying Worlds and the Limit of Eternal Return in Digital Games
(
Imbierowicz E.
), s. 77-91
artykuł:
Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej
(
Jabłoński A.
), s. 94-106
artykuł:
Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG
(
Łojszczyk A.
,
Surdyk A.
), s. 109-133
artykuł:
Uncanny Valley in Video Games: An Overview
(
Ratajczyk D.
), s. 135-148
artykuł:
Two Faces of Flow: Preliminary Results From a Game Addiction Study
(
Skok K.
), s. 151-169
artykuł:
Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming
(
Szpyt K.
), s. 171-191
artykuł:
From Symbolism to Realism. Physical and Imaginary Video Game Spaces in Historical Aspects
(
Tołkaczewski F.
), s. 193-212
artykuł:
Glitch as the Representation of the Uncanny in Oxenfree (2016)
(
Waszkiewicz A.
), s. 213-225
artykuł:
Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych
(
Winnicki Ł.
), s. 227-251
artykuł:
Recenzja monografii Kamila Szpyta Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
(
Mądel M.
), s. 255-264
artykuł:
A Play of Bodies. How We Perceive Videogames by Brendan Keogh
(
Waszkiewicz A.
), s. 267-272
artykuł:
760 prac dyplomowych na temat gier komputerowych wykonanych w 11 polskich uniwersytetach do wiosny 2019
(
Szymala J.
), s. 277-281
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.