PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Logopedyczne
Czasopismo
Logopedia
Rocznik
2018
Tom
47 EN
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Language in the light of research on communication of children with hearing impairments
(
Krakowiak K.
), s. 15-41
artykuł:
Semantics of the Language Sign in Speech Therapy Studies and Procedure
(
Maciejewska A.
), s. 43-59
artykuł:
Modes of Organizing Knowledge in Language. A Contribution to Logopedic Diagnosis
(
Jęczeń U.
), s. 61-78
artykuł:
Neurobiological Mechanisms of Emotional and Volitional Behaviors vis-à-vis Strategies for Logopedic Therapy
(
Panasiuk J.
), s. 79-98
artykuł:
Perception – Meta-Scientific and Meta-Logopaedic Reflection
(
Michalik M.
), s. 99-112
artykuł:
Speech Fluency Disorders – the State of Research and Speech-Language Therapy Practice at the Beginning of the 21st Century
(
Woźniak T.
), s. 115-129
artykuł:
Articulatory Characteristics of Polish Retroflex Sibilants. Analysis Using Electromagnetic Articulography
(
Lorenc A.
), s. 131-149
artykuł:
Otological and Audiological Determinants of the Well-being of Children with Desonorization
(
Konopska L.
), s. 151-165
artykuł:
Distortions of Word Structure Caused by Hearing Impairments. Diagnostic Problems
(
Muzyka-Furtak E.
), s. 167-177
artykuł:
Disorders Co-occurring with Autism – Developmental Conditions, Clinical Symptoms and Diagnostic Dilemmas
(
Winczura B.
), s. 181-200
artykuł:
Functional Diagnosis and Therapy of Autism Based on Verbal Causative Behavior
(
Lipski W.
), s. 201-209
artykuł:
Therapeutic Issues in Work with the Intellectually Disabled – Building Linguistic, Communicative and Cognitive Competencies
(
Kaczorowska-Bray K.
,
Milewski S.
), s. 211-223
artykuł:
Narrative Competence by Pupils of Developmental Coordination Disorder
(
Przybyla O.
), s. 225-238
artykuł:
Working on the Rate of Speaking in Artistic Speech Therapy for the Mass-Media – Needs and Possibilities
(
Kamińska B.
), s. 239-250
artykuł:
Therapy Program for Improving the Expression Speech Prosody
(
Wysocka M.
,
Kwaterkiewicz M.
), s. 251-270
artykuł:
Phonetic Audiometry and its Application in the Diagnosis of People with Speech Disorders
(
Kurkowski Z. M.
,
Ptaszkowska-Poręba A.
), s. 271-293
artykuł:
About „Spells and Tricks” During Eliciting Speech Sounds in Case of Peripheral Articulatory Disorders. Preliminary Results of SMURF Therapy Effectiveness
(
Pluta-Wojciechowska D.
), s. 295-311
artykuł:
The Role of Family and School Enviroment in Theraphy of Children with Central Auditory Processing Disorder
(
Kruczyńska-Werner A.
), s. 313-328
artykuł:
Graphomotor Skills in Children Carrying out the One-Year Preschool Preparation Obligation – the Need of Wide Range Assessment
(
Domagała A.
,
Mirecka U.
), s. 329-340
artykuł:
Disorders of Language Functions and Other Cognitive Functions in Semantic Dementia
(
Wolańska E.
), s. 343-354
artykuł:
Reality as It Is Expressed Through the Drawings of a Blind Child
(
Niestorowicz E.
), s. 355-369
artykuł:
Communication of the Person with Cerebral Palsy in the Light of Longitudinal Studies
(
Mirecka U.
,
Kowal E.
), s. 371-386
artykuł:
Lingual Frenulum in a Pre-School Child. Case Study
(
Łuszczuk M.
), s. 387-400
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.