PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Studia i Materiały
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
2014 (17)
Identyfikatory
ISSN
1733-9758
Okładka
Zawartość wolumenu
2014 (17)
artykuł:
The Coaching Maps – geneza innowacyjnego narzędzia
(
Geisler R.
), s. 54-61
artykuł:
Media społecznościowe jako narzędzie budowania relacji z klientem przez mikro- i małe przedsiębiorstwa
(
Chwiałkowska A.
), s. 124-137
artykuł:
Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Ratalewska M.
), s. 19-27
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.