PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Czech Pedagogical Society
Czasopismo
Pedagogická orientace (Journal of the Czech Pedagogical Society)
Rocznik
2012
Tom
22
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Pedagogický dualizmus teoretického a praktického: historické pozadie a súčasné ilúzie
(
Višňovský E.
,
Kaščák O.
,
Pupala B.
), s. 305-335
artykuł:
Traktát o vybraných problémech teorie a praxe v oblasti pedagogických věd
(
Koťa J.
), s. 336-352
artykuł:
Rozumění pedagogickému jsoucnu: k duchovní obnově pedagogiky a škol
(
Ries L.
), s. 353-366
artykuł:
Mezi praxí a teorií v učitelském vzdělávání: na okraj českého překladu knihy F. A. J. Korthagena et al.
(
Slavík J.
,
Janík T.
,
Najvar P.
,
Píšová M.
), s. 367-386
artykuł:
Tacitní znalosti jako most mezi teorií a praxí v pedagogické přípravě budoucích učitelů
(
Švec V.
), s. 387-403
artykuł:
„Co doopravdy jest“ aneb vztah teorie a praxe ve výtvarné výchově
(
Šobáňová P.
), s. 404-427
artykuł:
Manažerské rozhodování při řízení kvality školy
(
Voda J.
), s. 428-451
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.