PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Masaryk University, Faculty of Arts
Czasopismo
Studia paedagogica
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Investigating dilemmas in teaching: towards a new form of pedagogical scholarship
(
Lefstein A.
,
Israeli M.
,
Pollak I.
,
Bozo-Schwartz M.
), s. 9-36
artykuł:
Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators
(
Kasperová D.
), s. 37-56
artykuł:
Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning
(
Schratz M.
,
Schwarz J. F.
,
Westfall-Greiter T.
), s. 57-73
artykuł:
Internal setting and organisational learning in schools
(
Sedláček M.
,
Pol M.
,
Hloušková L.
,
Lazarová B.
,
Novotný P.
), s. 75-92
artykuł:
Classification theories of foreign language learning strategies: an exploratory analysis
(
Vlčková K.
,
Berger J.
,
Völkle M.
), s. 93-113
artykuł:
Internationalisation in higher education through a 'critical event' narrative inquiry: perspectives from three higher education systems
(
Mertová P.
), s. 115-128
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.