PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Media Literacy and Academic Research
Rocznik
2020
Tom
3
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Whose Information Should Be Shared With Whom?: Parents’ Awareness Of Children’s Digital Privacy In Turkey
(
Gül Ünlü D.
,
Morva O.
), s. 109-124
artykuł:
University Students Engagement With And Disengagement From Fake News
(
Paglinawan W. M. C.
), s. 77-87
artykuł:
The Usage Of Social Media Tools By Islamic Banks In Pakistan And The UAE
(
Khan T. N.
), s. 141-158
artykuł:
Mobbing And Cybermobbing: Risk Aspects Of (Digital) Communication In The Workplace And Possibilities Of Legislative And Non- Legislative Protection Under The Conditions Of The Slovak Republic
(
Hladíková V.
), s. 88-108
artykuł:
Family Socioeconomic Status And Parents’ Education As Indicators Of The Primary Use Of Digital Media By Children
(
Polievková P.
), s. 63-76
artykuł:
Establishment Of Procedures In The Creation Of Extended Multimedia News Reports
(
Hudíková Z.
,
Pravdová H.
), s. 125-140
artykuł:
Effectiveness Of Educational Approaches To Elementary School Pupils (11 Or 12 Years Old) To Combat Fake News
(
Helvoort J. v.
,
Hermans M.
), s. 38-47
artykuł:
Critical Media Literacy in the Googleburg Galaxy
(
Gennaro S.
,
Miller B.
), s. 6-22
artykuł:
Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic
(
Gracová S.
,
Bôtošová Ľ.
,
Graca M.
,
Brník A.
), s. 48-62
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.