PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej. Language and Society Research Committee
Czasopismo
Language, Discourse & Society
Rocznik
2022
Tom
10
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Message from editor
(
Odrowaz-Coates A.
), s. 8
artykuł:
Message from Guest Editors
(
Zsogon C.
), s. 9-11
artykuł:
The rise of the discourse on children’s right of self-determination. The case study of Early Childhood Education and its construction of children as agents in education
(
Farini F.
,
Scollan A.
), s. 13-25
artykuł:
The Dynamics of Language Attitudes of Young Parents towards the Preservation of the Mother Tongue
(
Yusuf Y. Q.
,
Menalisa M.
,
Aziz Z. A.
,
Zulfikar T.
), s. 26-42
artykuł:
Changes in language about IDD, mental illness, disability in different countries in different languages
(
Perkowska-Klejman A.
,
Grung R. M.
,
Lejzerowicz M.
,
Kiss J.-F.
,
Ortan F.
,
Dæhlen D.
,
Abdullah S.
,
Marsh L.
), s. 43-53
artykuł:
Media usage, media violence and the Nigerian Child
(
Blessing A.
), s. 54-66
artykuł:
“We owe this noble duty to our children”: A corpus-assisted critical discourse analysis of Ghanaian parliamentary discourses around children
(
Kwabena S. S.-K.
,
Agbaglo E.
), s. 67-91
artykuł:
Creativity and Authenticity in an Emerging Naija's Youth Hip Hop Culture
(
Idom T. I.
,
Mensah E. O.
,
Ochagu K.
), s. 92-108
artykuł:
The implicatures on Outdoor Media Related to the Covid-19 Appeal
(
Wahdaniah W.
,
Surbakti E. B.
,
Jaya I.
,
Nuthiha R.
,
Jamilah J.
), s. 110-127
artykuł:
Book review of “The dignity of a child as an anthropological-pedagogical category” (2021) by Witold Wolman
(
Kostrzewska D.
), s. 129-131
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.