Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The tools used by Polish companies in communication with stakeholders in the markets of the European Union
Języki publikacji
Abstrakty
Komunikacja była zawsze integralną częścią stosunków międzynarodowych. Dla organizacji rola komunikacji marketingowej obejmuje dystrybucję informacji, promowanie wizerunku i reputacji, tworzenie i stabilizację popytu produktów i usług. Komunikacja marketingowa, dzięki odkreśleniu cech i korzyści, zapewnia konkurencyjne zróżnicowanie, co wpływa na utrzymanie i lojalność klientów jak również motywuje pracowników. Stąd też wzrasta rola i znaczenie narzędzi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Celem przeprowadzonych badań była identyfikacja tych narzędzi.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
5-18
Opis fizyczny
Twórcy
- Mgr, Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Wydział Informatyki i Komunikacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, agnieszka.checinska-zaucha@ue.katowice.pl
Bibliografia
- Błaszczyk M., Metody rozwijania konkurencyjnych zasobów i umiejętności w praktyce polskich przedsiębiorstw, http://www.sgh.waw.pl/katedry/kzs/Konferencja/11.%20Marek%20Blaszczyk.pdf, dostęp dnia 20.12.2012.
- International Communication, http://import-export.societegenerale.fr/ en/find-counterparts/international-communication, dostęp dnia 02.12.2012.
- Radomska E.; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w Polsce na tle innych krajów diagnoza i rekomendacje, http://www.wsz-pou.edu.pl/magazyn/index.php?strona=mag_ra dom 57&p=#_ftn1, dostęp dnia 30.11.2012.
- Six Keys to International Communication Success, http://quantum.dia log.com/q2_resources/tools/sixkeys, dostęp dnia 3.12.2012.
- Świerczyńska-Kaczor U., Forum wizualne idea nowego narzędzia komunikacji w serwerach społecznościowych, http://www.e-mentor.edu.pl/ artykul/index/numer/27/id/603, dostęp dnia 01.12.2012.
- Warunki wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynkach UE, raport z badań MNiSW, kierownik projektu: Pierścionek Z., Katedra Zarządzania Strategicznego SGH, Warszawa 2008
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.desklight-5c93c3c9-9af5-4145-b227-00acc06dbe77