PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Czasopismo
Homo Ludens
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
1(6)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(6)
artykuł:
Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki
(
Skok K.
), s. 13-31
artykuł:
O nieprzetłumaczalności gier komunikacyjnych. Studium przypadku
(
Jabłoński A.
), s. 35-44
artykuł:
GAMIFYING SCIENCE – THE ISSUE OF DATA VALIDATION
(
Kleka P.
,
Łupkowski P.
), s. 45-55
artykuł:
Krytyka psychologicznych badań nad przemocą w grach komputerowych. Przykład Christophera J. Fergusona
(
Krawczyk S.
), s. 57-73
artykuł:
Pojęcie grywalizacji wobec zjawisk związanych z rynkiem pracy
(
Litwin M.
), s. 75-85
artykuł:
Drama na lekcjach języka obcego – o potencjale metody
(
Marko A.
), s. 87-100
artykuł:
Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt
(
Matyka M.
), s. 101-115
artykuł:
CULTURAL DETERMINANTS OF BOARD GAMES PREFERENCES
(
Mijal M.
), s. 117-129
artykuł:
Eksperymentalne komputerowe gry tekstowe lat 90. a ruch notgames
(
Schreiber P.
), s. 131-140
artykuł:
Dydaktyczne aspekty projektowania gier
(
Słomczyński M.
), s. 141-151
artykuł:
Archeologia szachów. Przyczynek do badania zmian kulturowych dotyczących pozycji kobiet w średniowieczu, na przykładzie transformacji figury wezyra w królową
(
Sołtysiak M.
), s. 153-170
artykuł:
Kwestionariusz immersji – polska adaptacja i empiryczna weryfikacja narzędzia
(
Strojny P.
,
Strojny A.
), s. 171-185
artykuł:
Artystyczne gry Anny Anthropy
(
Strużyna A.
), s. 187-198
artykuł:
Gry kooperacyjne na zajęciach języka obcego dla przedszkolaków
(
Wajda N.
), s. 199-214
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.