PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Institute of Philosophy and Sociology, Polish Academy of Sciences
Czasopismo
Studia Socjologiczne
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
2(245)
Identyfikatory
ISSN
0039-3371
e-ISSN
2545-2770
Okładka
Zawartość wolumenu
2(245)
artykuł:
Kulturowa presja i instytucjonalne warunki jako determinanty feminizacji nieaktywności zarobkowej we współczesnej Polsce
(
Karwacki A.
,
Suwada K.
), s. 5-32
artykuł:
Kwestia smaku. O klasowym wymiarze upodobań kulinarnych, alternatywnych systemach wartości i legitymizacji nierówności społecznych
(
Straczuk J.
), s. 33-57
artykuł:
It Matters Whom You Know: Mapping the Links Between Social Capital, Trust and Willingness to Cooperate
(
Growiec K.
,
Growiec J.
,
Kamiński B.
), s. 59-83
artykuł:
Emocjonalna praca graniczna jako kategoria użyteczna w badaniach relacji pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym w czasie pandemii COVID-19
(
Frąckowiak-Sochańska M.
), s. 85-112
artykuł:
Parlamentarne ćwierkanie o pandemii. Analiza sentymentu tweetów parlamentarzystów publikowanych podczas pierwszych 12 miesięcy pandemii koronawirusa w Polsce
(
Meler A.
), s. 113-136
artykuł:
„Śmieci na wejściu, śmieci na wyjściu”. Wpływ jakości koderów na działanie sieci neuronowej klasyfikującej wypowiedzi w mediach społecznościowych
(
Matuszewski P.
), s. 137-164
artykuł:
Struktura gospodarstwa domowego a skłonność respondentów do uchylania się od odpowiedzi na pytanie o całkowity dochód netto w Europejskim Sondażu Społecznym, 2008–2018
(
Jabkowski P.
,
Piekut A.
), s. 165-189
artykuł:
Wybory niekonkurencyjne – dowody z elekcji lokalnych w Polsce
(
Stępień P.
,
Pierzgalski M.
), s. 191-218
artykuł:
Kognitariusz polski w Ameryce
(
Berdys M.
), s. 219-225
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.