PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
4(38)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4(38)
artykuł:
PRELIMINARY RESEARCH OF INFORMATION OVERLOAD FROM INFORMATION SEARCH AND INFORMATION FOLLOW
(
Tingting He, PhD P.
), s. 1-20
artykuł:
THE VOLUME AND DYNAMICS OF DOMESTIC EXPENDITURES ON RESEARCH AND DEVELOPMENT IN THE EUROPEAN UNION
(
Baruk J.
), s. 21-48
artykuł:
THE INFLUENCE OF COMPETENCE POTENTIAL OF CHANGES IN HIGHER EDUCATION ON THE TRAINING OF SPECIALISTS FOR ENTREPRENEURSHIP
(
Vnukova N.
,
Achkasova S.
,
Us M.
,
Pyvovarov V.
), s. 49-68
artykuł:
DEBATABLE ISSUES OF PERSONAL VALUES IN THE CONTEXT OF HARMONIZATION OF EDUCATIONAL STANDARDS OF UKRAINE AND THE EU
(
Shulhina L.
,
Zhaldak H.
), s. 89-106
artykuł:
CONSUMER ATTITUDES TOWARDS INNOVATIVE FOOD PRODUCTS INCLUDING FUNCTIONAL PRODUCTS — IMPLICATIONS FOR MARKETING IN TERMS OF NUTRITION AND HEALTH CLAIMS
(
Gutkowska K.
,
Czarnecki J.
), s. 107-128
artykuł:
THE EVOLUTION OF THE ROLE OF FORMS OF MARKETING COMMUNICATION IN INFLUENCING CONSUMERS' SHOPPING BEHAVIOR (BASED ON SURVEYS IN 1995–2018)
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 129-149
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.