PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Fundacja Pedagogium
Czasopismo
Resocjalizacja Polska
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
6/2014
Identyfikatory
ISSN
2081-3767
Okładka
Zawartość wolumenu
6/2014
artykuł:
Heurystyczne podstawy profilaktyki społecznej
(
Konopczyński M.
), s. 13-15
artykuł:
Profilaktyka i prewencja zachowań suicydalnych w okresie adolescencji u dzieci i młodzieży
(
Bałandynowicz A.
), s. 17-40
artykuł:
Uwarunkowania i profilaktyka uczestnictwa młodzieży w subkulturach
(
Kałdon B.
), s. 41-61
artykuł:
Uczestnictwo w programach profilaktycznych i oczekiwania względem profilaktyki w opinii młodzieży szkół gimnazjalnych i licealnych
(
Szpringer M.
,
Dąbrowska A.
,
Kosecka J.
,
Surowiec K.
), s. 63-78
artykuł:
Prężność rodzinna – nowe wyzwanie dla profilaktyki
(
Gąsior K.
), s. 79-88
artykuł:
Klimat społeczny szkoły jako jeden z czynników chroniących – wzmacniających oddziaływania profilaktyczne (w kontekście koncepcji resilience)
(
Skuza A.
,
Pierścińska-Maruszewska A.
), s. 89-100
artykuł:
Wzmacnianie czynników chroniących w tworzeniu bezpiecznej przestrzeni szkoły w programach liderów rówieśniczych w kontekście koncepcji resilience
(
Michel M.
), s. 101-120
artykuł:
Założenia efektywności szkolnych programów profilaktyki
(
Waszczuk J.
), s. 121-134
artykuł:
Mediacja w profilaktyce szkolnej
(
Wojtkowiak M.
,
Potaczała-Perz K.
), s. 135-150
artykuł:
Czynniki ułatwiające przejście dziecka przez proces rozwodowy rodziców
(
Forma P.
), s. 151-160
artykuł:
Profilaktyka krzywdzenia dziecka niepełnosprawnego - niedostrzegany obszar profilaktyki w rodzinie i w szkole
(
Gumuła T.
), s. 161-173
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.