PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
Czasopismo
Social Communication. Online Journal
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
1 (17)
Identyfikatory
ISSN
2450-7563
Okładka
Zawartość wolumenu
1 (17)
artykuł:
THE USE OF THE EDUCATIONAL FUNCTION OF MEDIA IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING
(
Bajorek K.
,
Gawroński S.
), s. 48-57
artykuł:
THE ROLE OF TWITTER IN THE FIRST WEEK OF FERGUSON UNRESTS IN AUGUST 2014
(
Balon M.
), s. 39-47
artykuł:
THE INFLUENCE OF NEW TECHNOLOGIES ON THE SOCIAL WITHDRAWAL (HIKIKOMORI SYNDROME) AMONG DEVELOPED COMMUNITIES, INCLUDING POLAND
(
Adamski D.
), s. 58-63
artykuł:
SYMBOLIST PUBLICISM AS AN OUTLOOK MODEL OF THE SILVER AGE
(
Rashkevych M.
), s. 33-38
artykuł:
IT-RELATED ANGLICISMS IN DER SPIEGEL: A SEMANTIC ANALYSIS
(
Czech-Rogoyska A.
,
Krawiec M.
), s. 12-24
artykuł:
DISPUTE ABOUT PUBLIC RELATIONS - BETWEEN SOCIAL AND MARKETINGCOMMUNICATION
(
Gawroński S.
,
Jakubowski R.
), s. 6-11
artykuł:
DIALOGICAL FOUNDATION OF THE PUBLICIST’S COMMUNICATIVE ETHICS: DIALOGICAL LEVELS OF THE “COMMUNICATIVE PYRAMID”
(
Khomenko T.
), s. 25-32
artykuł:
CULTURAL TABOO IN ADVERTISING. DIFFERENCES IN THE TRANSMISSIONS OF AUDIOVISUAL ADVERTISING IN AMERICAN AND HINDU MARKET
(
Hensoldt-Fyda M.
), s. 88-100
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.