PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
1(37)
Czasopismo
Roczniki Ekonomii i Zarządzania
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Rocznik
2009
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
1(37)
artykuł:
The Concept of the Social Market Economy and Economic Policy as the Foundations of Economic Growth in the Federal Republic of Germany, After World War II
(
Klimiuk Z.
), s. 5-38
artykuł:
Japonia jako eksporter i importer kapitału w formie bezpośrednich inwestycji zagranicznych
(
Nowara W.
), s. 39-54
artykuł:
Gminy najbiedniejszego i najbogatszego województwa w Polsce
(
Hławacz-Pajdowska E.
), s. 55-68
artykuł:
Koszty emisji CO2 w Unii Europejskiej
(
Ciejpa-Znamirowski D.
), s. 69-76
artykuł:
Kultura organizacyjna jako element systemów wczesnego ostrzegania
(
Sołkowicz K.
), s. 77-97
artykuł:
Sztuka spekulacji a sztuka inwestowania
(
Przyłuska J.
), s. 99-111
artykuł:
Charakterystyka wybranych strategii opcyjnych
(
Ziętek-Kwaśniewska K.
), s. 113-128
artykuł:
Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań w strategiach firm fonograficznych
(
Tarka P.
), s. 129-136
artykuł:
Marketing w działalności banków
(
Stolarska A.
), s. 137-154
artykuł:
Zastosowanie marketingu mix w bankowości
(
Borawska A.
), s. 155-172
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.