PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Gdański
Czasopismo
Beyond Philology: An International Journal of Linguistics, Literary Studies and English Language Teaching
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
13
Identyfikatory
ISSN
1732-1220
ISSN
2451-1498
Okładka
Zawartość wolumenu
13
artykuł:
British and American recruitment propaganda posters in World War I
(
Golubiewski M.
), s. 49-68
artykuł:
Classical Greek borrowings in contemporary colloquial American English
(
Hołomej A.
,
Golubiewski M.
), s. 69-86
artykuł:
Quarrel: On some characteristics of the speech genre
(
Kirejeva J.
), s. 87-101
artykuł:
Can weep lure? An analysis of a controversial Slavico-Germanic pair of cognates
(
Rychło M.
), s. 103-124
artykuł:
Conceptual metaphors in linguistic metalanguage – Polish case names
(
Sokołowska O.
), s. 125-137
artykuł:
Basic categories for a theory of language
(
Sroka K.
), s. 139-162
artykuł:
Between stillness and noise: An analysis of Sylvia Plath’s poem “Tulips”
(
Chodnikiewicz E.
), s. 165-177
artykuł:
Periodization and the notion of the baroque and (neo)baroque in British literature and culture
(
Modrzewska M.
), s. 179-194
artykuł:
“Artful theology”: Sara Maitland’s Stations of the Cross
(
Słyszewska A.
), s. 195-209
artykuł:
The concept of the postmodern seducer: Don Juan or James Bond?
(
Stankevičiūtė K.
), s. 213-237
artykuł:
California mission bells: Listening against the “fantasy heritage”
(
Welizarowicz G.
), s. 239-259
artykuł:
Cultural and linguistic challenges of video games translation with some examples from Grey's Anatomy by Ubisoft
(
Nawrocka E. B.
), s. 263-284
artykuł:
Foreign languages in the Montessori environment: A participatory action research – the first cycle
(
Jendza J.
), s. 287-305
artykuł:
Character integrated language learning – a case for character education in foreign language teaching
(
Ostrowski M.
), s. 307-327
artykuł:
Influence of contemporary Neo-Aristotelianism on education and personal development methods
(
Fingas B.
), s. 331-350
artykuł:
Language, communication, observation and coupling in second-order change
(
Grzegorczyk G.
), s. 351-367
artykuł:
[review] Ex-sistere: Women’s Mobility in Contemporary Irish, Welsh and Galician Literatures edited by María Jesús Lorenzo-Modia
(
Portela Fernández M.
), s. 371-377
artykuł:
[report] The troubadours of knowledge and development for contextualised university studies
(
Gorszczyńska P.
,
Jendza J.
), s. 381-390
artykuł:
[report] The IQ Project – two years of academic tutoring at the Faculty of Languages, University of Gdańsk
(
Karpińska-Musiał B.
), s. 391-403
artykuł:
[report] The 36th LAUD Symposium “Endangerment of Languages across the Planet: The Dynamics of Linguistic Diversity and Globalization”, Landau 2014
(
Stanulewicz D.
), s. 405-412
artykuł:
[report] The 50th Linguistics Colloquium “Sprache verstehen, verwenden, übersetzen”, Innsbruck 2015
(
Stanulewicz D.
), s. 413-422
artykuł:
[report] The Annual Conference of the Modern Language Association of Poland, Gdańsk 2014
(
Wawrzyniak-Śliwska M.
), s. 423-440
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.