PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Media Literacy and Academic Research
Rocznik
2021
Tom
4
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
The Slogan Effect: The Power Of Brand Discourse In Liking And Purchasing Behaviour
(
Aslan E. Ş.
,
Demire Ç.
), s. 70-88
artykuł:
Privacy On The Internet Concerning Generation Z In Bosnia And Herzegovina
(
Trninic D.
,
Kupresanin Vukelic A.
), s. 180-199
artykuł:
Media Literacy And Mobilizing Children: The Image Of Child In Automobile Ads
(
Pembecioğlu, N.
,
Gündüz U.
), s. 145-164
artykuł:
„Media Invasion“ Against Islam In The Context Of The Slovak Republic
(
Tkáčová H.
,
Al-Absiová E.
,
Al-Absi M.
,
Pavlíková M.
), s. 165-179
artykuł:
Asynchronous And Synchronous Distance Learning Of English As A Foreign Language
(
Rigo F.
,
Mikuš J.
), s. 89-106
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.