PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2013
Tom
20
Numer
5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Marketingowa koncepcja kreowania i rozpowszechniania idei – zarys strategii marketingowej (cz. II)
(
Szromnik A.
), s. 2-9
artykuł:
Klasyfikacja barier podejmowania współpracy z otoczeniem gospodarczym przez uczelnie wyższe
(
Bryła P.
,
Jurczyk T.
,
Domański T.
), s. 10-16
artykuł:
The marketing control system from a theoretical and practical viewpoints
(
Daňo F.
,
Hanuláková E.
), s. 17-23
artykuł:
Lead management jako źródło short-term wins w procesie zarządzania relacjami z klientami
(
Deszczyński B.
), s. 24-32
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań oszczędnościowych gospodarstw domowych w Polsce
(
Anioła P.
,
Gołaś Z.
), s. 33-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.