PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Czasopismo
Roczniki Nauk Społecznych
Rocznik
2014
Tom
6(42)
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
The Application of New Institutionalism and the Resource Dependence Theory for Studying Changes in Universities within Europe
(
Lipnicka M.
,
Verhoeven J. C.
), s. 7-30
artykuł:
Postmodern consciousness versus implemented model of school knowledge
(
Zemło M.
), s. 31-52
artykuł:
Between knowledge and policy making. Innovation studies in the perspective of constructivist model of epistemology
(
Karpińska A.
), s. 53-80
artykuł:
Culture of knowledge at contemporary universities
(
Marek A.
), s. 81-97
artykuł:
Pierre Bourdieu and Sociology of Intellectuals. A Ttheoretical Framework for the Analysis of the Intellectual Field, With Special References to Poland
(
Peciakowski T.
), s. 99-119
artykuł:
„Święci” i „profani”. Profile religijne uczniów szkół ponadgimnazjalnych województwa lubelskiego na podstawie badań
(
Miszczak E.
), s. 121-141
artykuł:
Stan i perspektywy migracji religijnej w XXI wieku
(
Pomarański M.
), s. 143-158
artykuł:
Teoria konfesjonalizacji Heinza Schillinga i Wolfganga Reinharda w kontekście potencjału modernizacyjnego Polski
(
Windyga I.
), s. 159-178
artykuł:
Bezrobotni absolwenci – niewykorzystany potencjał Lubelszczyzny?
(
Soler U.
), s. 179-200
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.