PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
19
Czasopismo
Studies in Ancient Art and Civilization
Wydawca
Księgarnia Akademicka
Rocznik
2015
Identyfikatory
DOI
10.12797/SAAC.19.2015.19
Zawartość wolumenu
19
artykuł:
Beer jars from Tell el-Murra graves. Seasons 2011–2015
(
Kazimierczak M.
), s. 7-21
artykuł:
A classification system for pottery shape at prehistoric sites in Lower Egypt
(
Sanada S.
), s. 23-40
artykuł:
Test results of fine sediment fractions from the Tell el-Farkha archaeological site, Nile Delta, Egypt
(
Pawlikowski M.
,
Słowioczek E.
), s. 41-55
artykuł:
Early Greek fortifications in the territory of the later Bosporan cities
(
Scholl T.
), s. 57-81
artykuł:
Mapping mistakes: the cartographic confusion of ancient Kleitor
(
Maher M. P.
), s. 85-106
artykuł:
Both sides matter? Reading Greek vases using pictorial semiotics. The problem of syntagmatic and paradigmatic relations of the image
(
Miścicki W.
), s. 107-128
artykuł:
A Greek fibula in the collection of the Archaeological Museum in Wrocław
(
Kubala A.
), s. 129-138
artykuł:
The bronze calyx-krater from the ‘Heuzey B’ tomb at Vergina (ancient Aigai)
(
Drougou S.
), s. 139-167
artykuł:
Some initial observations on a building excavated on Fabrika in Nea Paphos in Cyprus by the Australian archaeological mission
(
Barker C.
), s. 169-201
artykuł:
Integration of 2D and TLS data using GIS to create a database for the Paphos Agora Project
(
Ćwiąkała P.
,
Matwij K.
,
Matwij W.
,
Miszk Ł.
,
Winiarska W.
), s. 203-232
artykuł:
Geoarchaeological studies in Paphos – first results
(
Kalicki T.
,
Krupa J.
,
Chwałek S.
), s. 233-253
artykuł:
The symbolic meaning of the acorn – a possible interpretation
(
Wacławik M.
), s. 255-266
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.