PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Czasopismo
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
3(33)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(33)
artykuł:
Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym
(
Sochacka I.
), s. 175-189
artykuł:
Umiejętności społeczne dziecka obiektem diagnozy przedszkolnej
(
Sajdera J.
), s. 49-66
artykuł:
Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów
(
Kamińska A.
,
Pulak I.
), s. 11-24
artykuł:
Przedszkole miejscem diagnozy zaburzeń komunikacji językowej dziecka
(
Gacka E.
), s. 139-152
artykuł:
Kompetencje diagnostyczne nauczycieli uczniów zdolnych w młodszym wieku szkolnym – doniesienie z badań
(
Kamińska A.
,
Kowalczyk A.
), s. 123-138
artykuł:
Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć
(
Maria Szurek M.
), s. 153-174
artykuł:
Diagnoza przedszkolna jako wsparcie sukcesu edukacyjnego dziecka
(
Kromka M.
,
Ptaśnik-Cholewa K.
), s. 105-122
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.