PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Acta Ludologica
Rocznik
2022
Tom
5
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The Rise of the Cottagecore Game: The Modernity of Digital Gaming and Content Consumption
(
Shin S.
), s. 4-17
artykuł:
The Creative Remediation and Promotional Use of Photographic Modes in Digital Games
(
Wojciechowski Ł. P.
,
Shelton A. J.
), s. 18-28
artykuł:
Why Do We Play Digital Games? Anthropological-philosophical-pedagogical Aspects
(
Jukić D.
), s. 30-56
artykuł:
Nulltopia: Of Disjunct Space
(
Horrigan M.
), s. 58-70
artykuł:
Spatiality, Focalization and Temporality in Horror Games
(
Jancsovics K.
), s. 72-85
artykuł:
Convergence in Digital Games: A Case Study of League of Legends
(
Škripcová L.
), s. 86-103
artykuł:
The Perception of Culture in the Virtual Worlde
(
Boellstorff T.
,
Rysuľová A.
), s. 104-107
artykuł:
ETHICS OF COMPUTER GAMING: A GROUNDWORK
(
Švecová M.
), s. 108-109
artykuł:
ESPORTS AND THE MEDIA: CHALLENGES AND EXPECTATIONS IN A MULTI-SCREEN SOCIETY
(
Kabát M.
), s. 110-111
artykuł:
DIABLO IMMORTAL
(
Svetlík T.
), s. 112-115
artykuł:
"We Play and Slaaay": Cosplay as a New Form of Art, even in Slovakia
(
Jelínková A. P.
), s. 116-118
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.