PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
10
Czasopismo
Beiträge zur allgemeinen und vergleichenden Sprachwissenschaft
Wydawca
Oficyna Wydawnicza ATUT – Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
A cognitive and corpus-based study of the connotative potential of the adjectives czerwony ‘red’ and czarny ‘black’ in modern Polish political discourse
(
Awier M.
), s. 7-20
artykuł:
The influence of segmental errors and stress-placement errors on Polish listeners’ perceived degree of foreignaccentedness in non-native speech
(
Borkowska A.
), s. 21-42
artykuł:
Einige Bemerkungen zum partitiven Genitiv im heutigen Polnisch und zu seinen deutschsprachigen Äquivalenten
(
Gaworski I.
), s. 43-69
artykuł:
Grammatical aspect in Polish and the perception of event duration
(
Milczarski W.
), s. 71-96
artykuł:
Pilotstudie zu prosodischen Strategien in frei gesprochenen Konferenzvorträgen deutscher Linguisten
(
Rogozińska M.
), s. 97-117
artykuł:
Mechanismen und Tendenzen der kreativen Anpassung von IAW-Strukturen im Deutschen und im Französischen
(
Schoonjans S.
), s. 119-148
artykuł:
Pre-service teachers’ beliefs about teaching English to older adults: The case of motivation
(
Słowik-Krogulec A.
), s. 149-174
artykuł:
The functions of punning utterances in English and Chinese: a cross-cultural perspective
(
Solska A.
), s. 175-199
artykuł:
Intelligibility in the early language contact in Danelaw revisited
(
Sówka-Pietraszewska K.
,
Grelowska G.
), s. 201-221
artykuł:
Institut für die Stärkung des Polnischen in Deutschland und Europa. Vorstellung eines besonderen Arbeitsfeldes
(
Hille G.
), s. 249-251
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.