PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
11
Czasopismo
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Wydawca
Zielona Góra University Press
Rocznik
2010
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
11
artykuł:
11TH SUMMER SCHOOL FOR YOUNG RESEARCHERS ON ADULT EDUCATION, WROCLAW, 18-21 MAY 2009 (XI Letnia Szkola Mlodych Andragogów Wroclaw, 18-21 maja 2009)
(
Bilon A.
), s. 11-15
artykuł:
POLYPHONY OR CACOPHONY? SEARCHING FOR MEANINGS IN LIFELONG EDUCATION (Polifonia czy kakofonia? W poszukiwaniu znaczen edukacji ustawicznej)
(
Solarczyk-Szwec H.
), s. 19-27
artykuł:
WANTING TO BECOME SOMETHING - ABOUT FORMING IDENTITIES IN HIGHER EDUCATION (By stac sie kims - o ksztaltowaniu tozsamosci w szkolnictwie wyzszym)
(
Edström E.
), s. 29-42
artykuł:
EXPERIENTIAL LEARNING - PROJECT METHOD IN TRAINING OF CULTURAL FACILITATORS (Uczenie sie przez doswiadczenie, czyli metoda projektów w ksztalceniu animatorów kultury)
(
Slowinska S.
), s. 43-52
artykuł:
WOMEN'S PATHS OF SCIENTIFIC CAREERS (REFLECTIONS FROM RESEARCH) ( Drogi karier naukowych kobiet (refleksje z badan))
(
Sulik M.
), s. 65-74
artykuł:
CITIZENSHIP EDUCATION IN DUTCH HIGHER VOCATIONAL EDUCATION (Edukacja obywatelska w wyzszym szkolnictwie zawodowym w Holandii)
(
Bilon A.
), s. 87-94
artykuł:
ACTIVITIES OF POLITICAL OPPOSITION IN PEOPLE'S REPUBLIC OF POLAND (PRL) OF 1970S AND 1980S IN FIELD OF CIVIC EDUCATION. REFLECTIONS OVER NEGLECTED DISCOURSE (Poliosh title - below)
(
Rudnicki P.
), s. 95-109
artykuł:
STANISLAW AUGUST THUGUTT'S 'CATECHISM OF YOUNG PEASANT ACTIVISTS' (Stanislawa Augusta Thugutta 'Katechizm mlodych ludowcow')
(
Maliszewski T.
), s. 111-126
artykuł:
EDUCATIONAL ACTIVITIES IN RURAL AREAS IN LIGHT OF RESEARCH ON ASSOCIATION OF COMMUNES OF LAKE ROZNÓW (Dzialania edukacyjne na terenach wiejskich w swietle badan Zwiazku Gmin Jeziora Roznowskiego)
(
Hajduk L.
), s. 127-140
artykuł:
QUALITY, EVALUATION, AND COUNSELING - THEIR INTERDEPENDENCY IN ADULT EDUCATION (Jakosc, ewaluacja i poradnictwo - o ich wzajemnych relacjach w instytucjach edukacji doroslych)
(
Stock H.
), s. 143-155
artykuł:
PERFORMATIVE COUNSELING AND OTHER FORMS OF ASSISTANCE WITH CRITICAL LIFE EVENTS AND LIMINAL EXPERIENCES (Poradnictwo performatywne i inne formy pomocy w zdarzeniach krytycznych i doswiadczeniach granicznych)
(
Siarkiewicz E.
), s. 167-183
artykuł:
EDUCATIONAL ASPECTS OF COUNSELING-ORIENTED URBAN GAME 'TREE OF SUPPORT' (Aspekty edukacyjne poradniczej gry miejskiej 'Drzewo Wsparcia')
(
Trebinska-Szumigraj E.
), s. 185-200
artykuł:
LET'S PLAY FRIENDS! ON STRANGE NEW GAME BETWEEN COUNSELOR AND COUNSELEE IN COUNSELING SITUATION AIMED AT FIGHTING HELPLESSNESS IN POSTMODERN SOCIETY (Polish title - below)
(
Siuta M.
), s. 201-213
artykuł:
MEANING OF REFLECTION IN DEVELOPMENT OF COUNSELOR'S SOCIAL COMPETENCE (Znaczenie refleksji w rozwijaniu kompetencji spolecznych doradcy)
(
Pereswiet-Soltan A.
), s. 215-227
artykuł:
PROCESS OF SOCIAL CHANGES IN VOLUNTARY LABOR CORPS FROM PERSPECTIVE OF VOCATIONAL COUNSELING (Proces zmian spolecznych w Ochotniczych Hufcach Pracy w zakresie poradnictwa zawodowego)
(
Klodkowska J.
), s. 229-241
artykuł:
QUALITATIVE ANALYSES - SOURCE OF RELIABLE KNOWLEDGE OR FREE INTERPRETATIONS? (Analizy jakosciowe - zródlo rzetelnej wiedzy czy swobodnych interpretacji?)
(
Leszkowicz-Baczynska Z.
), s. 245-254
artykuł:
METHODOLOGY OF GROUNDED THEORY- ATTEMPTS AT UNDERSTANDING (Metodologia teorii ugruntowanej -próby zrozumienia)
(
Wernik-Kitzol B.
), s. 255-264
artykuł:
EXPERIENCING, DISCOVERING AND COGNITION. THEORETICAL SENSITIZATION AS RESEARCHER'S LEARNING PROCESS (Doswiadczanie, odkrywanie i poznanie. Teoretyczne uwrazliwianie jako proces edukacji badacza/badaczki)
(
Haring S.
), s. 265-282
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.