PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2009
Tom
5
Numer
10(2)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10(2)
artykuł:
Podejście jakościowe w badaniu procesu konstruowania znaczeń na zajęciach przedszkolnych
(
Sławińska M.
), s. 221-232
artykuł:
Dokumentarna interpretacja nauczycielskiego bycia – w – świecie edukacji. Recenzja książki Beaty Zamorskiej: Nauczyciele. (Re) konstrukcje bycia – w – świecie edukacji. Wrocław 2008, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
(
Kędzierska H.
), s. 237-239
artykuł:
Bricolage jako konstruktywistyczne podejście do badań edukacyjnych. Patchwork o bricolage'u
(
Sadoń-Osowiecka T.
), s. 72-81
artykuł:
Błędy i omyłki (pomyłki) w pracach magisterskich
(
Bauman T.
), s. 123-133
artykuł:
Badanie kultury szkoły. Zapiski na marginesie
(
Adrjan B.
), s. 192-198
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.