PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
LXXXI(3)
Czasopismo
Szkoła Specjalna
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Rocznik
2020
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
LXXXI(3)
artykuł:
Kompetencje w polskim języku migowym i umiejętność rozumienia czytanego tekstu u uczniów G/głuchych
(
Kotowicz J.
), s. 165-174
artykuł:
Competences in Polish sign language and the ability to understand read text in G students / deaf students
(
Kotowicz J.
), s. 165-174
artykuł:
The use of assistive technology for students with disabilities in inclusive education
(
Chimicz D.
), s. 175-187
artykuł:
Wykorzystanie technologii wspomagających uczniów z niepełnosprawnościami w edukacji włączającej
(
Chimicz D.
), s. 175-187
artykuł:
Social support for children with autism spectrum disorders and their family as exemplified by the analysis of an individual case
(
Leksy K.
), s. 188-199
artykuł:
Wsparcie społeczne udzielane dziecku z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i jego rodzinie – na przykładzie analizy indywidualnego przypadku
(
Leksy K.
), s. 188-199
artykuł:
The functioning of the student with the autism spectrum in the integration class in terms of sensory disorders – a case study
(
Stefanow A.
), s. 200-212
artykuł:
Funkcjonowanie ucznia ze spektrum autyzmu w klasie integracyjnej w ujęciu zaburzeń sensorycznych – studium przypadku
(
Stefanow A.
), s. 200-212
artykuł:
Difficult motherhood in the perception of mothers in the 1990s and today
(
Zalewska P.
), s. 213-223
artykuł:
Trudne macierzyństwo w percepcji matek w latach 90. XX w. i współcześnie
(
Zalewska P.
), s. 213-223
artykuł:
Osoba z niepełnosprawnością intelektualną jako spadkobierca. Część II
(
Szeroczyńska M.
), s. 224-235
artykuł:
People with intellectual disabilities as heirs. Part 2
(
Szeroczyńska M.
), s. 224-235
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.