PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
XI(4(33))
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Rocznik
2020
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
XI(4(33))
artykuł:
Relacje interpersonalne w badaniach społecznych. Wybrane perspektywy poszukiwań
(
Czykwin E.
), s. 9-23
artykuł:
Interpersonal relations in social research. Selected search prospects
(
Czykwin E.
), s. 9-23
artykuł:
Digital technology in the context of social science teaching at secondary schools
(
Vališová A.
), s. 25-39
artykuł:
Digital technology in the context of social science teaching at secondary schools
(
Vališová A.
), s. 25-39
artykuł:
Kształcenie akademickie w formie zdalnej– refleksja nad prakseologicznym wymiarem e-learningu
(
Dobińska G.
,
Okólska K.
), s. 41-58
artykuł:
Academic education in a distance form - reflection on the praxeological dimension of e-learning
(
Dobińska G.
,
Okólska K.
), s. 41-58
artykuł:
Socio-cultural potential of digital games. A synthetic approach
(
Gałuszka D.
), s. 59-85
artykuł:
Społeczno-kulturowy potencjał gier cyfrowych. Ujęcie syntetyczne
(
Gałuszka D.
), s. 59-85
artykuł:
Sprostać wyzwaniom – uczeń z wadą słuchu w edukacji inkluzyjnej
(
Kupisiewicz M.
), s. 87-112
artykuł:
Meeting the challenges - a student with a hearing impairment in inclusive education
(
Kupisiewicz M.
), s. 87-112
artykuł:
Civic education as an important area of education for peace
(
Piejka A.
), s. 113-129
artykuł:
Edukacja obywatelska jako istotny obszar wychowania dla pokoju
(
Piejka A.
), s. 113-129
artykuł:
The Montessori's pedagogy in holistic terms
(
Glier J.
), s. 131-149
artykuł:
Pedagogika Montessori w ujęciu holistycznym
(
Glier J.
), s. 131-149
artykuł:
Introduction to eristics for pedagogues - Logos. Material adequacy of the argument
(
Marciniak A.
), s. 151-172
artykuł:
Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - Logos. Poprawność materialna argumentu
(
Marciniak A.
), s. 151-172
artykuł:
Requiem dla gimnazjum. Studium przypadku - egzamin gimnazjalny z 2012
(
Piotrowski M.
), s. 173-191
artykuł:
Requiem for junior high school. Case study - lower secondary school exam 2012
(
Piotrowski M.
), s. 173-191
artykuł:
Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznej
(
Ernst-Milerska R.
), s. 193-210
artykuł:
Distance learning in the time of pandemic as a challenge facing the equal status of the public school
(
Ernst-Milerska R.
), s. 193-210
artykuł:
Teacher's emotional labor: conceptualization of the idea and research approaches
(
Góralska R.
), s. 211-250
artykuł:
Praca emocjonalna nauczyciela: konceptualizacja pojęcia i perspektywy badawcze
(
Góralska R.
), s. 211-250
artykuł:
Value system and the deviant behavior of youth
(
Kubicki R.
), s. 251-266
artykuł:
Hierarchia wartości a zachowania dewiacyjne młodzieży
(
Kubicki R.
), s. 251-266
artykuł:
Integral teacher as an evolutionary leader
(
Kielar M.
), s. 267-284
artykuł:
Pedagog integralny jako ewolucyjny lider
(
Kielar M.
), s. 267-284
artykuł:
O śmierci w szkole? Studenci kierunków pedagogicznych i nauczycielskich wobec humanistycznie zorientowanej edukacji tanatologicznej jako elementu edukacji szkolnej – nastawienie i wybrane czynniki różnicujące
(
Zamarian A.
), s. 285-303
artykuł:
About death at school? Education and teaching majors in the face of humanistic-oriented death education as an element of school education – attitude and selected differentiating factors
(
Zamarian A.
), s. 285-303
artykuł:
Preschool education
(
Śliwerski B.
), s. 305-311
artykuł:
Wychowanie przedszkolne
(
Śliwerski B.
), s. 305-311
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.