PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
16(2)
Czasopismo
Miscellanea Anthropologica et Sociologica
Wydawca
Uniwersytet Gdański
Rocznik
2015
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
16(2)
artykuł:
SPOŁECZEŃSTWO SIECIOWE: Między konwersacją a konsultacją. O zapośredniczonych komputerowo praktykach zmiany Ja.
(
Dopierała R.
), s. 11-27
artykuł:
SPOŁECZEŃSTWO SIECIOWE: Młodzież akademicka a nowe technologie. Zależność między korzystaniem z nowych technologii cyfrowych w procesie masowego komunikowania a społeczną interakcją młodego pokolenia.
(
Durzewska M.
), s. 28-50
artykuł:
NETWORK SOCIETY: University students and new technologies. Relationships between the use of new digital technologies in the process of mass communication and social interaction of the young generation
(
Durzewska M.
), s. 28-50
artykuł:
SPOŁECZEŃSTWO SIECIOWE: Perspektywy teatru w sieci w Polsce
(
Fudala-Barańska A.
), s. 51-64
artykuł:
SPOŁECZEŃSTWO SIECIOWE: O dwuznaczności słowa canon. Casus Forum Literackiego Mirriel.
(
Kulesza-Gulczyńska B.
), s. 112-126
artykuł:
NETWORK SOCIETY: The ambiguity of the word “canon”: The casus of the Mirriel Literary Forum.
(
Kulesza-Gulczyńska B.
), s. 112-126
artykuł:
SPOŁECZEŃSTWO SIECIOWE: Marketing internetowy w gospodarce sieciowej – pączkujące kłącze nowej pracy czy inflacja szyldów?
(
Lemański A.
), s. 127-142
artykuł:
NETWORK SOCIETY: The Internet as a factor in political changes in the world.
(
Przybylski B.
), s. 169-182
artykuł:
NETWORK SOCIETY: Towards the integration of the environment of people with disabilities. The significance of the Internet for the formation of communities of people with disabilities.
(
Żuchowska-Skiba D.
), s. 200-210
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.