PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2009
Tom
5
Numer
9(1)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
9(1)
artykuł:
Formative Assessment in Pedagogy: Principles and Practices
(
Black P.
), s. 7-18
artykuł:
The social construction of success and failure in classroom assessment in England
(
Torrance H.
,
Pryor J.
), s. 19-34
artykuł:
Po co szkole ewaluacja?
(
Mizerek H.
), s. 35-45
artykuł:
Droga do jakości – o trudnej sztuce ewaluacji
(
Strzelecka-Ristow A.
), s. 46-55
artykuł:
Developing thinking about the possibilities of Formative Assessment
(
Pryor J.
), s. 56-68
artykuł:
Nauczyciele jako badacze społecznego świata szkoły – wprowadzenie do ewaluacji dokumentarnej
(
Krzychała S.
,
Zamorska B.
), s. 69-79
artykuł:
Ocena opisowa – ocena (nie)możliwa?
(
Szyling G.
), s. 80-89
artykuł:
Ocenianie wczesnoszkolne od behawioryzmu do konstruktywizmu
(
Kopaczewska I.
), s. 90-99
artykuł:
Ocena opisowa – profesjonalna diagnoza i wsparcie zdolności uczniów czy obszar jałowej biurokracji?
(
Nowicka M.
), s. 100-110
artykuł:
Pozory oceny opisowej – refleksje na marginesie szkolnej praktyki
(
Nowak-Łojewska A.
), s. 111-118
artykuł:
Ambiwalencja selekcji w szkole wyższej – raport z badań. (Na przykładzie kwestii jakości kształcenia pedagogów)
(
Bornowska K.
,
Jendza J.
,
Zamojski P.
), s. 119-137
artykuł:
Diagnoza w pedagogice specjalnej – konieczność o niebezpiecznych konsekwencjach
(
Krause A.
), s. 138-144
artykuł:
Balancing Identifications: Encouraging Parental Feedback and Recanting Registers of the Gifted
(
Balchin T.
), s. 145-155
artykuł:
Testing and evaluating children who need special support. Views about early childhood intervention
(
Korhonen R.
), s. 156-162
artykuł:
How to refine measurements of phonemic awareness in preschool children
(
Brännström L.
,
Häggström I.
), s. 163-173
artykuł:
Outsiderzy w szkolnej ławce? Dysleksja rozwojowa – diagnoza i rzeczywistość
(
Bronk D.
), s. 174-180
artykuł:
O pożytkach z diagnozy edukacyjnej płynących
(
Groenwald M.
), s. 181-188
artykuł:
Ocenianie umiejętności praktycznych uczniów szkoły podstawowej na przykładzie przyrody – zarys problemu
(
Majcher I.
), s. 189-197
artykuł:
Ocenianie uczniów we wczesnej edukacji jako obszar konfrontacji systemów kształcenia, czyli gdy „słońce było łyse”
(
Liszka K.
), s. 198-206
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.