PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
17(1)
Czasopismo
Studia Periegetica
Wydawca
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
17(1)
artykuł:
Teaching Biomonitoring through English
(
Belyaeva T.
), s. 89-98
artykuł:
Innowacje w programie nauczania w dziedzinach rolno-żywnościowych w aspekcie zmian klimatycznych
(
Sikorska-Zimny K.
,
Beneduce L.
), s. 99-109
artykuł:
Gry symulujące zmiany klimatyczne jako skuteczne narzędzie w edukacji dla zrównoważonego rozwoju
(
Khalaim O.
), s. 111-122
artykuł:
ESD as a Positive Side Effect of International Activities: The Case-Study of the CROSSROADS 2.0 Project
(
Belova A.
,
Korshuk E.
), s. 61-74
artykuł:
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju: przykład uwzględnienia kluczowych elementów treści na etapie projektowania programu nauczania
(
Hermanson A.-S.
), s. 49-60
artykuł:
An Analysis of Local Climate Effects: A Case Study of the Lviv International Airport
(
Cherniak L.
,
Radomska M.
), s. 123-138
artykuł:
A Modern Approach to Teaching Agri-Food Sciences in the Context of Sustainability and Climate Change Issues
(
Sikorska-Zimny K.
,
Beneduce L.
), s. 99-109
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.