PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
XI(3 (32))
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Rocznik
2020
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
XI(3 (32))
artykuł:
Wybrane zagadnienia badań historycznych w polu polskiej pedagogiki społecznej
(
Żukiewicz A.
), s. 9-23
artykuł:
Selected issues of historical research in the field of Polish social pedagogy
(
Żukiewicz A.
), s. 9-23
artykuł:
Edukacja nadzieją na odnalezienie siebie
(
Chrobak S.
), s. 25-41
artykuł:
Education as a hope to discover one’s self
(
Chrobak S.
), s. 25-41
artykuł:
Didactics of the symbol in the practice of school education
(
Ratajczak-Parzyńska D.
), s. 43-58
artykuł:
Dydaktyka symbolu w praktyce kształcenia szkolnego
(
Ratajczak-Parzyńska D.
), s. 43-58
artykuł:
Introduction to eristics for pedagogues - Logos. Formal correctness of the argument
(
Marciniak A.
), s. 59-85
artykuł:
Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - Logos. Poprawność formalna argumentu
(
Marciniak A.
), s. 59-85
artykuł:
Metaforic language of the Wrocław School of the Future Model
(
Remiszewska Z.
), s. 87-99
artykuł:
Język metaforyczny w modelu Wrocławskiej Szkoły Przyszłości
(
Remiszewska Z.
), s. 87-99
artykuł:
„Morasha” – znaczy dziedzictwo. Zarys monograficzny Zespołu Szkół Lauder-Morasha w Warszawie
(
Michalski A.
), s. 101-121
artykuł:
"Morasha" - means heritage. The monographic outline of the Lauder-Morasha School in Warsaw
(
Michalski A.
), s. 101-121
artykuł:
Jan Bosko’s pedagogy – the methodology of educational actions
(
Glier J.
), s. 123-134
artykuł:
Pedagogika Bosko – metodyka działań wychowawczych
(
Glier J.
), s. 123-134
artykuł:
Responsible preparation of the school for the inclusion of students with disabilities. Challenges, principles and practices of inclusion
(
Bednarz E.
), s. 135-166
artykuł:
Odpowiedzialne przygotowanie szkoły na inkluzję uczniów z niepełnosprawnością. Wyzwania, zasady i praktyki włączania
(
Bednarz E.
), s. 135-166
artykuł:
Review
(
Stępkowski D.
), s. 167-173
artykuł:
Recenzja
(
Stępkowski D.
), s. 167-173
artykuł:
Is there a pedagogical sophism? Review of the book by Tomasz Olchanowski Postmodern culture in the perspectives of polytheistic anthropology. University of Bialystok Publishing House, Bialystok 2019, p. 241
(
Zieliński P.
), s. 175-189
artykuł:
Czy istnieje sofizmat pedagogiczny? Recenzja książki Tomasza Olchanowskiego Kultura ponowoczesna w perspektywach antropologii politeistycznej. Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2019, ss. 241
(
Zieliński P.
), s. 175-189
artykuł:
Ideologie edukacyjne
(
Śliwerski B.
), s. 191-198
artykuł:
Educational ideologies
(
Śliwerski B.
), s. 191-198
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.