PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
XII(1 (34))
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
XII(1 (34))
artykuł:
Introduction
(
Żukiewicz A.
), s. 9-9
artykuł:
Wstęp
(
Żukiewicz A.
), s. 9-9
artykuł:
Conditions governing the development of research methodology in pedagogical sciences. Theoretical and practical research
(
Rubacha K.
), s. 11-25
artykuł:
Warunki kierujące rozwojem metodologii badań w naukach pedagogicznych. Teoretyczność i praktyczność badań
(
Rubacha K.
), s. 11-25
artykuł:
Teoretyczne i badawcze osiągnięcia pedagogiki krytycznej w Polsce
(
Czerepaniak-Walczak M.
), s. 27-45
artykuł:
Theoretical and research achievements of critical pedagogy in Poland
(
Czerepaniak-Walczak M.
), s. 27-45
artykuł:
In concern of the identity of the theory of education. Continuity and change in the multi-paradigmatic pedagogical research space.
(
Wróbel A.
), s. 47-59
artykuł:
W trosce o tożsamość teorii wychowania. Ciągłość i zmiana w wieloparadygmatycznej przestrzeni badań pedagogicznych
(
Wróbel A.
), s. 47-59
artykuł:
Dydaktyka ogólna: dobre tradycje, stare pułapki, nowe perspektywy
(
Klus-Stańska D.
), s. 61-84
artykuł:
Theory of teaching: good traditions, old traps, new perspectives.
(
Klus-Stańska D.
), s. 61-84
artykuł:
Polska pedagogika przedszkolna w XXI wieku. Poszukiwania badawcze i implikacje do praktyki
(
Andrzejewska J.
,
Lewandowska E.
), s. 85-126
artykuł:
Kierunki przemian teoretycznych i badawczych w polskiej pedagogice wczesnoszkolnej – od mono- do polidyskursywności
(
Bałachowicz J.
,
Zbróg Z.
), s. 127-147
artykuł:
Directions of theoretical and research changes in Polish early school pedagogy - from mono to polydiscoursiveness
(
Bałachowicz J.
,
Zbróg Z.
), s. 127-147
artykuł:
Cultural pedagogy and it’s development on the threshold of 3rd decade of 21st century
(
Gajda J.
), s. 149-166
artykuł:
Pedagogika kultury i jej rozwój u progu trzeciej dekady XXI wieku
(
Gajda J.
), s. 149-166
artykuł:
Koncepcje i obszary badań pedagogiki zdrowia
(
Gaweł A.
), s. 167-182
artykuł:
Concepts and research areas of health pedagogy
(
Gaweł A.
), s. 167-182
artykuł:
A „map” of sciences dealing with pedagogy and education – a proposal
(
Budajczak M.
), s. 183-191
artykuł:
„Mapa” nauk o pedagogice i edukacji – propozycja
(
Budajczak M.
), s. 183-191
artykuł:
Recenzja książki: Agnieszka Bzymek, Wymiary Resilience w Naukach o Wychowaniu, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek 2020, ss. 272.
(
Konaszewski K.
), s. 193-203
artykuł:
Book review: Agnieszka Bzymek, Dimensions of Resilience in the Education Sciences, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek 2020, pp. 272.
(
Konaszewski K.
), s. 193-203
artykuł:
Pedagogika ogólna
(
Śliwerski B.
), s. 205-211
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.