PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Czasopismo
Rozprawy Społeczne
Rocznik
2019
Tom
13
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Związek między mediacyjną rola spostrzeganego wsparcia społecznego a sprężystością psychiczną i orientacją pozytywną
(
Skalski S.
), s. 28-37
artykuł:
Zadłużeni seniorzy jako wyzwania pracy socjalnej
(
Tymicka A.
), s. 1-12
artykuł:
Wsparcie społeczne a zachowania agresywne młodzieży ponadgimnazjalnej z uwzględnieniem miejsca zamieszkania oraz rodzaju szkoły, do której uczęszczała badana młodzież
(
Ławnik A. J.
,
Szlenk Czyczerska E.
), s. 137-148
artykuł:
Rozwijanie kompetencji tekstowej na studiach filologicznych - nauczanie treści historycznych i języka (CLIL) poprzez literaturę wspomnieniową
(
Widawska B.
), s. 96-111
artykuł:
Piśmienność młodzieży w świetle polskich diagnoz edukacyjnych
(
Dąbrowska A.
), s. 38-52
artykuł:
Pamięć zbiorowa - jej funkcje i mechanizmy przekazu w kontekście badań Barbary Szackiej i Andrzeja Szpocińskiego
(
Gliwka G.
), s. 13-27
artykuł:
Opinia rodziców o gotowości szkolnej dzieci w zakresie czytania i pisania – przykłady z praktyki pedagogicznej
(
Nazaruk S.
,
Marchel J.
), s. 127-136
artykuł:
Obrazy i słowa z historią w tle. Kilka uwag krytycznych o polskim przekładzie powieści graficznej „Kinderland”
(
Tymoszuk K. B.
), s. 70-83
artykuł:
Lęk przed pisaniem a kształcenie sprawności pisania na lekcjach języka francuskiego, jako drugiego języka obcego
(
Półtorak E.
), s. 112-126
artykuł:
Czytanie według wartości (nie tylko) w szkole – czy i jak możliwe?
(
Wójcicka E. M.
), s. 53-69
artykuł:
Alternatywne metody nauki czytania dzieci w wieku przedszkolnym
(
Waszczuk J.
), s. 84-95
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.