PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
2/42
Czasopismo
Paedagogia Christiana
Wydawca
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydawnictwo UMK
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
2/42
artykuł:
Education as Support for the Integral Development of the Pupil
(
Nowak M.
), s. 11-32
artykuł:
Analysis of Selected Approaches to the Integral Pedagogy in Polish Pedagogical Thought
(
Dziaczkowska L.
), s. 33-51
artykuł:
Christian Faith as an Important Element of Culture and Integral Education
(
Mari G.
), s. 53-63
artykuł:
Integration of Pedagogical Knowledge in the Light of Questions about the Empirical Foundations of General Pedagogy and Understanding of the Concept of Generality
(
Waga L.
), s. 65-83
artykuł:
Integral Upbringing in the Perspective of Pedagogical Qualitative Research
(
Ciechowska M.
,
Walulik A.
), s. 85-100
artykuł:
The Public and Social Character of Love in the History of Sociological Thought
(
Cataldi S.
), s. 101-120
artykuł:
Integral Upbringing Inspired by Gospel
(
Marek Z.
,
Mółka J.
,
Walulik A.
), s. 121-136
artykuł:
Integral Upbringing as the Fundamental Category of Practice and Theory of Pedagogy of Family in Christian Inspiration
(
Opozda D.
), s. 151-164
artykuł:
Role and Meaning of Formation in Teacher Integral Development
(
Szymańska M.
,
Zelek G.
), s. 165-180
artykuł:
Integral Development of Students with Special Educational Needs in Inclusive Education from a Personalistic Perspective
(
Domagała-Zyśk E.
), s. 181-193
artykuł:
Catholic Males with Physical Disabilities on Disability Concepts in the Context of Religious Practices: Secondary Qualitative Data Analysis
(
Borowska-Beszta B.
), s. 195-227
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.