PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Communication Today
Rocznik
2024
Tom
15
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Man vs. Technology (Forms and Transformations of Virtualisation of Everyday Life in the Era of Transhumanism)
(
Moravčíková E.
,
Jakubovská V.
,
Jakubovská K.
), s. 4-15
artykuł:
Digital Dilemmas: Evaluating the Ethics and Efficacy of Personalised Political Advertising in Modern Democracies
(
Moravec V.
,
Hynek N.
,
Gavurová B.
,
Kubák M.
), s. 30-51
artykuł:
Disinformation in Political Advertising in the Context of First-Time Voters’ Advertising Literacy
(
Čábyová Ľ.
,
Javořík D.
), s. 52-67
artykuł:
Readability and Comprehension of Digital Texts by Political Figures
(
Kiková H.
,
Žuk-Olszewska M.
), s. 68-83
artykuł:
Ecoproducts in the Dynamic Era of Digital Communication: A Neuromarketing Study of Users’ Emotional Reactions on Social Media
(
Ščepková S.
,
Zaušková A.
), s. 84-111
artykuł:
Loyalty Programmes as Retailers’ Communication Tools During a Period of Social Change
(
Kollárová D.
,
Kushnarevych A.
), s. 112-125
artykuł:
Influencing Consumer Decisions on Instagram: The Differential Impact of Posts and Stories Across the EKB Model
(
Silveira P. D.
,
Chawla Y.
,
Xara-Brasil D.
), s. 126-147
artykuł:
Assessing the Impact of Message Sources and Content on B2B Social Media Marketing Effectiveness
(
Hariyana N.
,
Majid N.
,
Yuningsih Y.
), s. 148-163
artykuł:
The Current Position of Neuromarketing as a Tool of Marketing and Communication Strategy
(
Pátík L.
), s. 164-185
artykuł:
CSR as a Modern Marketing Communication Tool at the Threshold of the Third Millennium
(
Osúchová K.
,
Lešundáková J.
,
Kádeková Z.
,
Košičiarová I.
,
Mateášiková A.
), s. 186-199
artykuł:
Press Under Pressure: Framing of the Russian-Ukrainian Conflict in the Slovak Press
(
Habiňák A.
), s. 200-217
artykuł:
Research on Online Communication of Educational Institutions
(
Čábyová Ľ.
), s. 236-239
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.