PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, Radom
Czasopismo
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
1(80)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(80)
artykuł:
Doskonalenie i samokształcenie zawodowe kadr w zakładach pracy w Polsce (wybrane zagadnienia)
(
Aleksander T.
), s. 7-12
artykuł:
Początki, rozwój i aktualny stan pedagogiki pracy w Polsce Cz. II. Teoretyczne i metodologiczne podstawy pedagogiki pracy
(
Wiatrowski Z.
), s. 13-29
artykuł:
Idea, organizacja i technologia modułowej, ustawicznej edukacji zawodowej
(
Bednarczyk H.
,
Figurski J.
), s. 30-42
artykuł:
Od teorii do technologii i twórczości w pedagogice pracy
(
Wenta K.
), s. 43-53
artykuł:
Identyfikacja wiedzy i umiejętności oraz potrzeb szkoleniowych pracowników związanych z infrastrukturą gospodarki ściekowej w Polsce w ramach projektu THESEIS
(
Borysiewicz M.
,
Kacprzyk W.
,
Rymwid-Mickiewicz K.
,
Chmielewski J.
), s. 54-60
artykuł:
Metody wspomagające ewaluację projektów edukacyjnych w edukacji ustawicznej
(
Łopacińska L.
), s. 61-70
artykuł:
Why are certain Employment Support skills important?
(
Imber D.
), s. 71-83
artykuł:
Peer Review as external evaluation in vocational training and adult education: definition, experiences and recommendations for use
(
Gutknecht-Gmeiner M.
), s. 84-91
artykuł:
Promoting education and training in the European Year of Citizens
(
Szpilska M.
), s. 92-97
artykuł:
Metoda DELTA w przygotowaniu młodzieży do zawodu – doświadczenia z projektu „CLL – Uczenie się poprzez karierę jako czynnik sukcesu w uczeniu się przez całe życie”
(
Nawrat D.
), s. 98-110
artykuł:
Model wspomagania podnoszenia kompetencji zawodowych z wykorzystaniem systemów rzeczywistości rozszerzonej
(
Wójcicki T.
), s. 111-119
artykuł:
Information technologies in education
(
Noga H.
), s. 120-128
artykuł:
Czynniki różnicujące kompetencje informacyjne nauczycieli oraz wykorzystywanie metod i narzędzi ICT (doniesienie z badań)
(
Baron-Polańczyk E.
), s. 129-144
artykuł:
Kompetencje kluczowe w społeczeństwie informacyjnym i edukacji informatycznej społeczności lokalnej
(
Kupidura T.
), s. 145-153
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.